lördag 7 maj 2011

det blev fint ändå

SOL idag trodde jag inte var lite tveksam...Morgonen började med att jonas åkte till Göteborg runt 7 tiden och då vaknade amilia så la över henne bredvid mig i hopp om att hon kunde somna om.. Men nej då det ville inte Amilia, så gick upp och bytte blöjan så blev det lite gröt. Sen somnade hon och då passade jag på och packa lite och duscha..Sen vaknade en jätte gnällig och trotsig liten prinsessa..Så fick gå bära lite på henne, försökte få henne somna om i fall hon fortfarande va trött men nej gallskrek, Då gav jag henne lite mat så blev det bra ett kort tag, Sen så fick hon ligga på lekfilten då somnade hon igen..Så är inte helt återställd ännu(dumma virus)..Snart kommer lillen och hämtar mig så bär det av till trollhättan dricka lite och umgås med vänner och ha allmänt kul hoppas jag..Men saknar dig allt...I morgon kommer mammas lilla hjärta hem igen och då blir det puss och kram kalas :)

PS.Amilias faster Sofia fick en liten pojk i går kväll grattis DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar