fredag 6 maj 2011

allt går upp och ner just nu..

Har varit lite små deppig idag blev inte mycket sömn i natt och oroar mig för allt ekonomi och min kropp som inte är som den ska mina sjukdomar..Mycket känslor och oro just nu men går växelvis upp och ner är glad för att det finns folk som bryr sig det hjälper mig..Ni vet vilka ni är tack för stödet..Är så glad att jag har min älskade dotter Amilia som får mig att kämpa och ger mig styrka när det är svårt..Jag vet att Jonas finns där och hjälper mig och stöttar har bara svårt att ta emot det i bland men är otroligt tacksam.. Hoppas på en bra och solig dag i morgon ska umgås med lite kompisar i trollhättan.. mamma ville passa Amilia hon tycker det är så kul att få ha sitt enda barnbarn nu när jag och brorsan inte är små längre. Jonas åker i väg till Göteborg över natten..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar