måndag 11 november 2013

HEJ det var inte igår jag satt här..

                                                                  HEJ

Det var allt för länge sedan jag var inne här och skrev. Känner väl att jag har så mkt annat runt omkring mig just nu, Att vara ständigt sjuk och gå med infektion tar på mina krafter känner att mitt liv det sita har varit mesta dels i sjukdomens dagar. Vilket inte är så värsta roligt..Men jag hoppas att min kropp kommer återhämta sig och bli någorlunda bra nån gång..  Annars så rullar livet på ska snart gå och hämta hem det dyrbaraste i mitt liv min dotter Amilia <3  Sen får vi se vad dagen har att erbjuda efter det. Har träffat en underbar man Alex, Han är allt som jag letat efter känner jag.  Då han jobbar dumma tider i göteborg och inte har körkort utan pendlar, så ses vi inte jätte mycket på vardagarna men vi får tiden att räcka till och gör det speciellt när vi väl är tillsammans och han är kanon med Amilia så känns riktigt bra.. Håller ju på båda med körkortet men nu när man vart sjuk så mkt har det liksom hamnat på isen lite..Men motivationen kommer allt komma tebax när man får må bättre..  Min kära farmor börjar bli riktigt dålig vilket är något som just nu ger mkt tankar men hoppas det kan gå åt bättrings hållet..

HA DET KANONERS!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar