torsdag 6 december 2012

min stora tjej

Tänk va tiden går....


Hänger verkligen inte med alls..Du Amilia är ju bara 2 år..
Men ändå så smart å duktig på så mkt..
Jag är en sååå STOLT mamma..
Nu pratar dagis på att flytta över dig till stora barns gruppen..
Då tänker jag vart tog min lilla bebis vägen?
Jo hon finns allt där..
Ibland så glimtar det tillbaka så får man se den lilla tjejen i dig..
Då tar man verkligen tillvara på varje gosiga stund man kan få..
För vem vet, sen när du blir större så kanske gosa är fjantigt..
Men spelar ingen roll kommer krama å gosa med dig så mkt jag bara kan..
Du ger verkligen livet en mening och meningen är du Amilia..
Vi överlevde du och jag, fast de var så nära, så kämpade vi oss igen allt och de gör oss starka..
Du ska veta det att de finns inget som du inte klarar av..så länge du kämpar och aldrig ger upp din tro,
så kommer du övervinna alla hinder på livets väg..Jag vet att du kommer klara allt du vill för du är enveten som en liten åsna mitt kära barn..

Mamma älskar dig sååå mycket att inte ens alla stjärnorna i universum räcker till..
Min kärlek är större än det största som finns i hela universum..
Glöm aldrig det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar