fredag 27 juli 2012

längesedan mkt nytt

ja då har jag och amilia bott ett tag själva i min lägenhet..känns otroligt bra..

Hon är den mest begåvade och fantastiska lilla flicka som finns..så underbar min egna dotter<3 känns overkligt ibland..snäll och smart och såå duktig..
Snart fyller hon 2år går så fort så..Vi har åkt tåg och vart hos mammas kusin meta, träffa även hennes mamma iris som är min mormors syster..jag var mkt där och dom hos oss när jag va liten, så betyder otroligt mkt att vi fick åkt dit och sovit där 2 dar..men tiden försvann för fort..men otroligt kul hade vi..

Nu är det jonas första helg.. Det känns lite tomt och nervöst men kommer nog gå bra,
Är ju nyttigt att dom finner varandra och hon får rutin på allt detta nya med...
Så i morgon ska jag baka glutenfritt bröd för första gången då lillan min åkt på gluten tyvärr..men hon mår mkt bättre redan sen hon fick astma medicinen och glutenfri kost..gott nog..  ha det sååå gott så länge...ÄLSKAR DIG AMILIA<3













picasso skulptur


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar