fredag 9 mars 2012

Lillan♥

mammas lilla hjärta lär sig så mkt: Gå upp,blöja,bajs,rumpa,famo,kom,gå ut,pontus,jacka,sko,vante,strumpor,näsa,öga,huvu,päla,fot,blod,mössa,bysa,välling,öppna,stäng, härmar efter helt otroligt och pratar på massor :)

Just nu är mitt lilla hjärta sjuk :(  haft feber och jätte tät i en vecka nu, Gör ont i mig när hon mår dåligt:( fått förkylnings astma så fått mask/tub och inhalations medicin, tycker dock inte det hjälper fullt ut:( hoppas hon kan bli bättre snart


Själv har jag fått en del diagnoser men mkt kvar bla har jag ju sen tidigare svår PCOS, nya diagnoser: psoriasis(atrit) ledbesvär, sen får vi se vad som orsakar mina infektioner och min trötthet mm
Men verkar som att jag ska få hjälp med min behåring nu och få gå på behandling på det samt sjukgymnastik för lederna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar