måndag 23 januari 2012

tur till kil


Så tacksam för min underbara dotter som är så snäll o duktig på alla sätt och vis sååå STOLT!!!
Har haft en underbar helg hos pappa i kil/karlstad vart skönt att bara få ta det lugnt och få njuta o bara vara för ett tag...Idag mår min kropp skit va på näl tog prover i morses å så ska jag till läkaren snart så dom får börja undersöka om det är mera som är på tok, Trött på allt smärta o att min kropp ska må så här vill bara få må bra o vara helt frisk igen..Vet ju att helt frisk blir jag aldrig men kan bli fan så mö bättre då...Behöver mina krafter för att orka...men men ordnar sig nog hoppas jag, glad att jag har er som ger mig styrkan att orka mer min JONAS OCH AMILIA....
ÄLSKAR DIG AMILIA MITT ALLT!!!




 jonas o jag leker hos min pappa i gäst huset

kusin bus med pontus o rasmus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar