fredag 9 december 2011

lite tankar o uppdatering

Livet rullar på i raket fart framåt amilia är så duktig med att städa själv hämta saker och prata..städar jag kommer hon med sopborsten eller sin lek dammsugare och ska hjälpa till och försöker ta på sig strumpor o mössa o allt själv..Men hon är också mkt envis då hon helst vill göra saker själv ibland går det bra om mamma frågar om hon får hjälpa henne..Hon har fått många tänder tror det är 7 kvar tills hon fått alla.. På 15 månaders kontrollen vägde hon 12,12 längd 82 tänk vad tiden rullar framåt, Ska på föräldrar möte på dagis sen Amilia har det nog inte jätte lätt på dagis då hon är minstingen..som fröken själv sa att dom ser ju henne som en liten docka så alla ska ju kramas o klänga på henne..Men hon verkar vara tålig var visst nån som bitit henne men hon hade inte skrikigt såg märket i efter hand, Men dom brukar ha bra koll fast kan nog vara svårt när det är många barn, Hon trivs ju och tycker det är kul för i bland vill hon knappt gå hem där i från..Men man är ju alltid lite orolig ändå..Amilia är det käraste vi har så blir ju så...Ja snart är det jul det går fort framåt 17e fyller Jonas 30år 18e blir det lilla julafton på pappas sida här och julafton blir det att fira med mamma, Så skönt att kunna vara hemma på jul Amilia ska ju ändå få fira sin jul hemma precis som en annan gjorde som barn, fast jag var hos pappa dan före o mamma på julafton, Sen blir det att fira hos Jonas föräldrar i efterhand..

mitt underverk en stjärna så skinande och klar du är mitt allt mitt underbara barn










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar