tisdag 6 september 2011

en känsloladdad tripp ♥

Helgen har varit bra..Dock inte mycket sömn haft en orolig liten dotter..Men över lag har denn helgen varit bra..
fredagen var vi uppe hos jonas föräldrar och Amilia lekte med kusinerna rasmus o pontus..
Lördagen åkte vi runt lite överallt var hos mamma o jonny en tur så hon fick se Amilia gå men hon ville inte gå så mycket då..Så kom diana o lilla moa så då bekanta dom sig lite..Sen blev det film o slapp..
Sen på söndagen fick vi ett ryck och åkte till älgarås och hälsade på jonas gudmor marian o kim med barnen linn o ida (danni var i trollhättan)..Så blev det grillning i det goa vädret och Amilia hade jättekul med ida o linn..Klättra upp på en liten studsmatta och tog sig ner riktigt bra helt själv nu..(samma med soffan) mammas rediga tös..Sen överraska vi marians mamma Liff (jonas extra mormor)  hon blev jätteglada hon har ju träffat Amilia när hon var några månader bara..Marian och de hade inte sett henne så var extra kul för dom...Sen åkte vi vidare på kvällen till Kristinehamn och till min mammas kusin(meta/margareta) och hennes mamma(iris) min mormors syster som jag har varit mycket hos när jag var barn..Iris har aldrig träffat Amilia och är mycket sjuk och börjar bli gammal så betydde enormt mycket för mig..Hon tyckte Amilia var mycket lik jonas..Hoppas hon blir bättre så dom får ses igen...Men var en underbar tripp..Det är bara så tråkigt att dom man håller av bor så långt borta.. Miss them all♥
Kom hem sent på kvällen halv 12 tror jag runt..Amilia blev helt plötsligt jätte snuvig och så tät att det inte blev mycket sömn den natten..Så på måndagen stannade Jonas och hjälpte mig här hemma och så fick vi uträttat lite ärenden o så blev de en tur till min farmor och sen besök hos optikern, fick mina linser loving it♥


                                  lite foto

ida o amilia

moa o amilia




linn o amilia












linn o amilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar