fredag 1 juli 2011

mycket på gång nu...

Har haft fullt upp vart en del hos Jonas och hjälpt han med hans lägenhet då dom bytt fönster och kyl och frys mm..I måndags var jag på Ullared med lillen och sen efter det Ikea..Amilia var och lekte hos Ramona och Martin med barnen Linus och Lukas...Jag har sagt upp min lägenhet och har några på gång i thn får se vad man får..Min älskade dotter växer och börjar bli stor nu snart 1år..Det är helt otroligt vad fort tiden går..Hon förstår så mycket och är så medveten nu hon kan säga titta,va,mamma,pappa,dada,vovve,voff,ja,hej,nam nam,e de,dä, är det jag kan komma på nu..Amilia är det bästa som har hänt mig och jag är så glad att vara hennes mamma...Mitt liv mitt allt är du Amilia mamma älskar dig så otroligt mycket att det inte finns ord för det..


                    LOVE OF MY LIFE!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar