torsdag 16 juni 2011

skönt komma bort

Ska bli sååå skönt att få komma bort ett par dagar..Åker till pappa och Annika på lördag-torsdag--
Har känt mig deppig till och från det sista vart mycket..Vet inte vart jag ska ta vägen i mellan åt och i bland känner jag mig så ensam och hjälplös..Sen är det så mycket jag vill göra som att tatuera mig klippa mig och flytta men allt ska ju kosta massa pengar, Något som är en brist vara just nu i mitt liv..Men har världens underbaraste dotter ..Hon är envis och bestämd med vad hon vill.. Men hon är en Ängel utan vingar..Så go och glad helt underbar..Så tacksam och stolt som får vara hennes mamma..Amilia förgyller min vardag och gör mitt liv kärleksfullt..Jag älskar dig så min bebis!!!

                            AMILIA!!


GÅR SJÄLV FÖRSTA GÅNGEN
MED GÅBILEN

AMILIA OCH LINUS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar