fredag 3 juni 2011

massor av saker idag

Dagen började med att vi lämna Amilia hos min goda vän Ramona och hennes familj så hon fick leka med barna och äta potatis torsk och äggsås. Under tiden drog vi till ett jätte fint ställe i Göteborg där det var en liten sjö där några badade. Väl framme åkte vi på en lång promenad för att möta upp Jonas bror Thony o en vän som fiskat o tältat vid sjön.. Sen åkte vi till Uddevalla och hämta upp Jonas brorson Hampus som var hos Jonas syster Ida.. Efter vi lämnat dom vid en annan sjö, Så åkte vi hem en snabbis till Jonas sen hämtade vi vårat lilla Hjärtegryn och så drog vi ut till Fossens camping, Där vi hälsade på min faster och mina kusiner i deras husvagnar..Så fick jag se Amilias syssling Eddy och gud vad han hade växt sååå söt så..

Amilia dreglade ner hela sin body och näsan rinner massor, såg nu att en tand till är på väg fram..Lider med Mammas lilla älskade hjärta..Nu sover hon så sött..

hitta rolig gåvagn hos kusinerna

bus i tvättstugan hos pappa

min gullunge

nya solhatten

mitt hjärta

å en kran:)

jag älskar majsbågar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar