torsdag 9 juni 2011

första doppet

Har varit hos Jonas en hel del nu det sista ..Jag trivs inte alls i Vänersborg på samma sätt.. flyttade dit bara för att komma närmare våra föräldrar men VARFÖR??
Dom kom ju aldrig och hälsade på en då. Har ju alla mina vänner i trollhättan och vill att Amilia ska ha sina föräldrar nära sig..Miljöinspektionen kommer nästa vecka och ska kolla upp min lägenhet med tanke på att det är rå kallt och man alltid blir tät när man ska sover där får se vad dom säger..
Men vi har haft ett par härliga familjedagar nu Amilia har fått bada ute i sjön och havet och hon älskar det..Jag fick me tagit mig mitt första dopp i år..Jonas satt i vattnet och lekte med Amilia men tyckte det var kallt i vattnet det tyckte jag med men skulle doppa mig ändå..
Amilia har sin 8:e tand på gång nu och hon är som en lite apa fast en mycket söt och go sådan=)
Letar lägenhet för fullt vill bara bort från min..Fast den är jätte fin nu när vi tapetserat och så, men trivs ju inte i vbg.. Jonas ska ha Amilia själv fredag - lördag själv kommer jag vara hos lillen så jag är i närhet fall han behöver min hjälp..Men jag vet att det kommer gå bra..Det är alltid nervöst när det gått ett tag.. fast han har haft henne själv förut..

                                   mammas
                                        älskade
                                







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar