måndag 2 maj 2011

uträttat mkt idag..

I dag blev läkarbesöket som jag väntat på i flera dagar.. Mina lever prover har blivit bättre så det var en lättnad. Men har åkt på magkatarr och sen får jag remiss till hud så dom får utreda mina ögon besvär och mina eksem och torr hud..Sen har jag ringt runt och fixat en del som behövdes ta tag i och fick en bra deal på comhem  99kr på 100lina bredband i 6mån och gratis tv och telefoni i 6mån samt en inspelningsbar digitalbox för endast 495kr ordinarie pris 995kr allt bara för att jag skulle stanna kvar som kund..Mammas lilla ängel är mycket bättre idag vart lite gnällig och trött bara men tror det är tänder på gång. Vart och hämtat nycklarna till jonas garage idag med.. Nu blir det att krama kudden natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar