söndag 29 maj 2011

mors dag

Idag vaknade jag hos lillen så var snäll och städade lite från kvällen innan..Kvällen var lyckad när det gällde trevligt sällskap men regnet hade jag gärna skippat.. Jonas kom upp till lillen och sen åkte vi hem till Jonas så hjälpte jag han att få upp en hylla på väggen..Sen åkte vi till mamma och hämtade mammas lilla skruttefia och gratulerade min mamma på mors dag.. Sen hem till mig och åt lite hamburgare och sen kom min kära lillebror Daniel på besök och Amilia fick låna hans basket. Amilia är så busig kryper fort och reser sig mot allt nu och säger man nej eller ajaj skrattar hon åt lilla busan.. Hatar den där jobbiga känslan i kroppen som känns som att bröstet ska explodera och som får magen att bli orolig känslan vid namn Ångesten som alltid kommer krypandes mesta dels till natten.. Bearbetning pågår!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar