måndag 16 maj 2011

Min födelsedag!!!

Idag har varit en bra födelsedag morgonen började bra fått dator och ny mobil nokia N8 av Jonas Gulligt..Sen har jag fått massa kärlek av min älskade dotter Amilia mammas snuttis..Sen kom Lillen på besök så blev det en tur bort i från regnet och till Göksäter i henån där det var strålande sol..Så tog med mig solen hem..Sen så kom min kära systeryster på besök..Jag fick ett sött halsband med ett hjärta och på det så stod det I love you och i det var det foton på mig och henne..Sen kom pappa så blev det kinamat med han och syrran och senare kom Jonas och fick lite mat med..Så spela vi wii och skratta massor...Prinsessan Amilia ligger och sov..Telge energi har stått för elen som födelsedags present i dag..
I morgon blir det möte på morgonen sen åker vi tåget jag och Amilia till kil...Godnatt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar