tisdag 19 april 2011

deppig

Allt känns bara som ett enda stort tomrum inom mig..Jag vet inte vilken väg jag ska vandra känner mig helt vilse i detta stora tomrum känner mig inte som mig längre vet inte vad jag vill med livet alls..Känner mig bara trött sliten och ensam inombords, men försöker inte visa det försöker vara stark för min älskade Amilias skull..I bland känns det som att jag även lyckas förneka det för mig själv och får allt att bara flyta på fast jag känner mig ensam och ledsen inom mig..Vill bara att kroppen ska börja må bra igen annars vet jag inte hur jag ska orka detta..
Amilia 
You are my sunshine,
My only sunshine.
You make me happy
When skies are grey.
You'll never know, dear,
How much mummy love`s you.
Please don't take my sunshine away.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar