måndag 7 februari 2011

vart ett tag sedan nu

Har haft fullt upp ett tag så inte hunnit med att skriva så värst mycket...har hänt en del tråkiga saker bla att våran hårddisk kraschade för ett tag sedan med alla bilder framför allt bilder på amilia:(
Men som tur är så har jag mycket på min facebook..Har tapetserat hemma i helgen blev fondvägg i sovrummet och flicktapeter till amilias rum...Så mamma hade amilia lördag-söndag.Så vi tapetserade och så blev det några groggar med lillen hos oss då:)
Var i uddevalla i dag på sjukhuset var inställd på operation, men det blev det inte utan bara planering inför operation som kommer ske förhoppningsvis inom 3månader. Det som oroar mig mest är att leverprovet inte såg så bra ut och att det kommer ta längre tid en jag väntade mig ca 24timmar blir jag kvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar